Blogger Backgrounds

Followers

~ Renungan Bersama ~

Waktu2 Penting

Isnin, 27 Jun 2011

* Maafkan Saya *



Assalamualaikum....

^_^... Alhamdulillah.... bersyukur atas segala nkmat dan kurniaanMu... 
masih diberi kesempatan utk bernafas dibumi yg fana ini demi mencari ilmu2Mu yang pelbagai....  
subhanaallah.... ^_^

sebenarnya... ana benar2 terlupa hari yg bermakna buat sahabat ana yg sorang....


                                                     
Custom Glitter Text

Hari lahirnya jatuh time cuti semester baru2 nie... ^_^..  tarikh yg aku set kat hp pun xberbunyi...
maybe hp termati atau blom cas... sudah tercatat perkara ini hendak berlaku... Allahuakbar... 
bagaimana perasaan dia agaknya yaa..???  kawan baiknya terlupa untuk ucapkan selamat pada dirinya??
yeke aku nie kawan baik dia??  ^_^ wallahu'alam.
kekadang, tertanya diri sndiri???
nadiah terasa x ngan kelupaan aku nie..
"ish, nadhrah nie xingat ker birthday nadiah?"
agaknya terlintas x perkara sedemikian di mindanya?/
hanya dia dan Allah yang tahu..kan...eemmm

maybe masa hari lahir dia, aku menghadapi masalah atau sesuatu yg mengganggu fikiran ... 
maklumla,,, tidak semua peristiwa masa cuti memberi kenangan yang baik..^_^... 


aku minx maaf,  aku xdapat nk sediakan hadiah yg made in Amerika...
xdapat beri kad birthday yang mewah dan berwarna warni...
atau sekurang-kurangnya kirimkan ucapan selamat atau kata2 manis penghibur di hari istimewa melalui SMS....




rasa bersalah?? semestinya wujud dalam diri aku... :-( ...
i'm so sorry my dear...

" xpa2, taun depan nadhrah ucap dua kali yaa"
maafkan aku, maafkan aku, maafkan aku.. :-(






sahabatku Nurul Nadiah yg disayangi, 
diri ini memohon maaf atas keterlupaan,
doaku padamu di kala ini, 
moga kehidupan kau diredhai Tuhan,

ku berhrap imanmu meningkat seiring dengan pertambahan umur,
tiada hadiah yang dapat diri ini hulurkan, 
melainkan doa yang lahir dari hati yg luhur,
semoga kau sentiasa berada dlm ketaatan,

sahabatku sayang 

diriku amat menyayangi dirimu,
mungkin tidak terzahir pada kelakuan dan perbuatan,
tetapi ianya tersemat kukuh dalam hatiku,
juga tersenarai dalam setiap doa dan ingatan....

maaf seandainya hanya ucap melalui tulisan...
bahkan mungkin menjadi insan yg mengakhiri ,,
diri ini bukan berniat untuk melupakan,,
tetapi mungkin rasa bersalah menguasai..







Custom Birthday Card


^_^

yg benar-sebenar-benarnya... 
from ur classmate.. سيتي نضرة اسماعيل

1 ulasan:

  1. syukran jazilan ya habibati... erm, seb bek gambaq agak chomel.. kalau x, haha.. xpe, memadai dengan doa..dah bersyukur sgt2..

    ~~ tidak ku pinta jadi segala,
    tidak ku duga rasa begini,
    bukan ku pinta hadiah istimewa,
    bukan ku rayu menagih simpati ~~

    ceewaahh.. haha..olahan daripada lagu apa ntah, lupa..

    BalasPadam

~ Mutiara Islam ~

Ukhuwah Fillah... ^_^