Blogger Backgrounds

Followers

~ Renungan Bersama ~

Waktu2 Penting

Isnin, 31 Mac 2014




Bismillah...

Taubat sentiasa, sehari-hari... bukan ada hari2nya... Kita xterlepas dari dosa2 setiap masa..

Semakin hari, ntahla.. xtaula kenapa hati nie rasa salahhhh sgt... mungkin dh lama tinggal makanan2 rohani.. Allahu...

Sehinggakan satu dua prinsip yg aku gariskan, aku runtuhkan sedikit demi sedikit... bila difikirkan aku dah melampaui batas, cepat aku bina kembali prinsip yg makin roboh...

Allahu,, ikutkan sgt kata hati yg tidak bersandarkan aqal .. kuat kembali narah... hidup nie hnya sementara... utk bekalan kekal nnti.. 

Allah, berilah aku kesabaran.. kurniakan yg terbaik buat diriku.. yg sama2 dpt tegakkan agamaMu... sungguh, aku nanti2kan bila agaknya aku dapat komit dgn gerak kerja Islam.. dgn kuliah2 di pondok2, kuliah2 ulama yg dirahmati Allah... moga hari itu akan tiba ya Allah... 

Sungguh, kuatlah kembali narah... muhasabah itu penting... makanan utk rohani jugk perlu dicari sebaiknya.. =') .. jgn terlalu lalai dgn duniawi...


Sungguh, bila hati sakit begini... sakit merasakan diri aku jauh dari Allah... mata secara automatik xdapt nk tahan air yg mengalir laju... sedih, sedih dgn diri sendiri... hidup di akhir zaman begini,, bnyaknya ujian dan fitnah yg melata.. 

Sungguh, air mata yg mengalir kerana Allah lebih baik.. Biarlah sgl sesuatu kerana Allah... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~ Mutiara Islam ~

Ukhuwah Fillah... ^_^