Blogger Backgrounds

Followers

~ Renungan Bersama ~

Waktu2 Penting

Jumaat, 18 Februari 2011

~ Puasa + lari pecut ~

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Apa khabar agaknya iman ari ni... eemm...aku agak terbabas arini untk mengawal perasaan...
Cepat benor mulut ni mengeluarkan kata2...astaghfirullahal'azim...
ampunkan dosa2 ku Ya ALLAH...
sesungguhnya aku juga insan biasa yang sering melakukan kesalahan...

Dalam Kelas :
Bentang pasal Solat Qasar dan Jamak...
rupa2nya bnyak benar ilmu mengenainya yang aku xtau...Allahuakbar..
Jahilnya aku...
Alhamdulillah..syukur padamu kerana ketentuanMu ini.( amik kos agama )
t aku post tentang tajuk ni ya..insyaallah..
kita kongsi sama2 ilmu yang bermanfaat niee...^_^

Sukan :
lepas habis kelas..terus kuaq g Giant (tempat fevret)
hihi...sempat lagi 2...
dhla ada sukantara..
eemm...sukantara petang tadi...lari pecut 400m..
ish2...xpenah2 aku cuba kat sek ritu...
Balik dri tmpt fevret...balik solat asaq dlu... pas2 trus p padang...
bila nk sampai dh..nmpak dari jauh,,,muslimat sayap bayan dh wat line...bersedia untuk lari...
aku apalagi...xdan nk rehat.. trus buang kasut n masuk line...
huhu...ketaq sungguh tadi..
Bila mula larian...cewah potong orang jer keje..hihik..
bila dh sampai separuh bulatan...tubuhku sudah letih...ingat nk mengalah ja...
tapi tetap pujuk ati ni... lari jer narah... jgn cepat mengalah...
sepanjang larian la dok bermonolog sendirian...memujuk diri..
mata tgk depan... cakap sendirian..jgnla tiup wisel lagi...
makin dekat,,,makin dekat
dan akhirnya selamat sampai ke garisan penamat... 
dan kedengaran bunyi wisel... 
alhamdulillah.... 
tapi mmg penat xterkata..mata jadi agak kabur,,kepala pening..
alhamdulillah...nasib xpengsan..





Alhamdulillah...puasa xmenghalang aku untuk lari pecut kan...
jgn pernah jadikan ia halangan...
n satu lagi...
usaha tangga kejayann..jgn cepat mengalah.. blom cuba blom tau.^_^







Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~ Mutiara Islam ~

Ukhuwah Fillah... ^_^