Blogger Backgrounds

Followers

~ Renungan Bersama ~

Waktu2 Penting

Rabu, 16 Februari 2011

...... Terharu+Syukur+Tersentuh+Kasih.......

بسم الله الرحمن الرحيم

Diri ini mudah untuk mengasihi seseorang..
Tapi sedikit sangat sahabat2 yang benar2 aku kasihi kerana kasihnya aku padanya kerana Allah.....
Ya...setiap kali jumpa sahabat baru..niatkan di hati..aku ikhlas berkawan dgnnya kerana Allah..
Barula ujian yang melanda persahabatn tetap utuh.. kan..?
Sentiasalah berharap yang terbaik dari Allah..
Kerana Allah lah yang menciptakan kita...

Malam ni... air mata berlinangan lagi...
Sesungguhnya aku benar2 bersyukur padaMu Ya Allah kerana kurniakan aku insan2 yang kasihkan aku keranaMu..
Bukan mudah untuk dapat kasih sayang dari seseorang sahabat,,,
Susah sgt bagi ku..
Sebab apa?? sebab sikit sgt yang bleh memahami aku...
iyakan... kawan di waktu gembira mmg ramai..
tapi bila diwaktu sedih,,susah.. bapa orang jew yg tetap setia dgn kita..

Akhir2 ni... hati aku cepat benar tersentuh dgn kata2 sahabat2 ku...
Diri ini terasa di jaga,, di ambil berat...
Hanya beberapa insan saja yang dapat mengalirkan airmata ku ini..
Betapa berharganya mereka dalam hidup aku.. 
Rahmat Allah itu luas Nadhrah..^_^



Walaupun dia jauh dari aku...aku tahu persahabatan yang terjalin ni berdasarkan kasih-sayang antara kami kerana Allah...
Nor Hanani Yazi..
Terima kasih atas semangat n nasihat enti pada ana...
ya..apa yang dh berlaku,,biarlah ia berlalu..^_^
Ana xkan biarkan kenangan itu melemahkan ana...
semoga enti sentiasa di bawah rahmat-Nya..
uhibbuki fillah ya ukhti ^_^


Disisi aku juga ada seorang sahabat yang benar2 faham aku...
walaupun perkenalan awal kami agak susah untuk jadikan kami sahabat baik.. :-)
Alhamdulillah...rencana Allah adalah sebaik2 rencana....
Nurul Nadiah Md Isa..
sayang enti..
syukran atas kasih sayang enti pada diri ini..
Semoga Allah permudahkan urusan enti...

Sahabat ana yang sedang menuntut dimatrik...
apa khabar agaknya ukhti?
Siti Alwani Rosli...
seorang yang cute walaupun garang ^_^
Ana sayang enti walaupun dulu enti kata enti bukan sahabat yang baik untuk ana...atau untuk sesiapa pun..
Tapi,,bagi ana..enti tetap sahabat baik ana dunia akhirat...
Setiap kali dapat sms dari enti..mesti bibir ni akan tersenyum..
kerana rindunya diri ini pada ukhti..
syukran juga atas kasih sayang yg enti berikan..^_^
Ya ALLAH... peliharalah dia dari kejahatan dunia serta maksiat yang berleluasa..
aku sayang padanya...^_^






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~ Mutiara Islam ~

Ukhuwah Fillah... ^_^